
REGULAMIN KORZYSTANIA Z SERWISU HRMC.PL, SKLEPU HRMC.PL, PRODUKTÓW CYFROWYCH KURSY.HRMC.PL I PLATFORMY HRMC.PL
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Administratorem Sklepu jest HRMC Ewelina Symołon z siedzibą w Warszawie (01-471) przy ul. Pełczyńskiego 14B/75, NIP: 749-194-90-06, REGON: 387094580, e-mail do korespondencji: kontakt@hrmc.pl.
- Regulamin określa warunki korzystania ze Sklepu zakres usług świadczonych przez Administratora i zakres jego odpowiedzialności.
- Treść Regulaminu znajduje się pod adresem: https://hrmc.pl/regulamin. Na żądanie zainteresowanej osoby, treść Regulaminu zostanie jej udostępniona na wskazany przez nią adres e-mail, w sposób umożliwiający pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu.
- Administrator umożliwia Klientowi kontakt: a) pocztą na adres: HRMC Ewelina Symołon, ul. Pełczyńskiego 14B/75, 01-471 Warszawa; b) pod adresem e-mail: kontakt@hrmc.pl.
- Informacje o funkcjonalnościach produktów cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony, dostępności wsparcia technicznego i aktualizacjach, a także mających znaczenie zgodnościach z innymi sprzętami lub produktami cyfrowymi, o których Administrator wie lub powinien wiedzieć, znajdują się na stronach sprzedaży produktów cyfrowych.
§ 2. DEFINICJE
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która składa Zamówienie na produkt cyfrowy i zawiera Umowę Sprzedaży zgodnie z niniejszym Regulaminem i przepisami prawa.
- Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z usług objętych Regulaminem w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową lub pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z usług objętych Regulaminem w zakresie związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści zawartej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Produkt cyfrowy – treści cyfrowe stanowiące treści edukacyjne, które są udostępniane Klientom nabywającym je bezpośrednio w Sklepie.
- Regulamin – niniejszy Regulamin.
- Sklep – serwisy internetowe dostępne pod adresem: https://hrmc.pl oraz https://kursy/hrmc.pl za pośrednictwem których Klient może nabyć produkt cyfrowy.
- Sprzedający – HRMC Ewelina Symołon, ul. Pełczyńskiego 14B/75, 01-471 Warszawa, NIP: 749-194-90-06, REGON: 387094580, e-mail: kontakt@hrmc.pl, prowadzący sprzedaż za pośrednictwem Sklepu.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży produktu cyfrowego zawarta pomiędzy Sprzedającym a Klientem z wykorzystaniem Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży, stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży, określające w szczególności nazwę produktu cyfrowego.
- Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Klient może otrzymywać od Sprzedającego drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym zwłaszcza treści o charakterze edukacyjno-marketingowym, produkty cyfrowe, a także informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach dotyczących Sprzedającego.
§ 3. ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Administrator jest jednocześnie usługodawcą usług świadczonych drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm., dalej: „Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną”).
- Regulamin stanowi jednocześnie regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Administrator świadczy usługi drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem.
- Dla współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Administrator i w celu korzystania ze Sklepu oraz realizacji uprawnień wynikających z członkostwa w społeczności związanych z produktami cyfrowymi, niezbędny jest sprzęt i system spełniający następujące minimalne wymagania techniczne:
- posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa uwzględniająca bieżące aktualizacje, z włączoną obsługą języka JavaScript,
- włączona obsługa cookies w przeglądarce,
- dostęp do Internetu,
- posiadanie aplikacji umożliwiających odczytywanie plików PDF,
- możliwość odtwarzania plików wideo.
- Każdy korzystający ze Sklepu zobowiązuje się do niepodejmowania działań, które mogłyby zagrozić ich prawidłowemu funkcjonowaniu. Korzystających obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym, działania w sposób naruszający prawo czy w celu obejścia prawa, a także w sprzeczności z zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami. Zabronione jest korzystanie ze Sklepu w sposób zakłócający ich funkcjonowanie lub uciążliwy dla Administratora lub osób trzecich.
- Administrator zastrzega, że korzystanie ze Sklepu może wiązać się ze standardowym ryzykiem związanym z wykorzystaniem sieci Internet i rekomenduje korzystającym przedsięwzięcie odpowiednich kroków w celu ich zminimalizowania. Administrator zapewnia działanie systemu teleinformatycznego, który umożliwia korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną, w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieuprawnionych do treści przekazu składającego się na te usługi, w szczególności przy wykorzystaniu technik kryptograficznych odpowiednich dla właściwości świadczonych usług. W razie planowanych przerw, modernizacji lub też w innych podobnych wypadkach, Administrator powiadomi o nich Użytkowników poprzez udostępnione mu adresy e-mail oraz ogłosi ten fakt ogólnie w Sklepie.
- Zmiana taka jest traktowana jako mająca na celu zachowanie zgodności produktu cyfrowego z Umową Sprzedaży. Jakiekolwiek inne zmiany produktu cyfrowego, mogą być wprowadzane w wyjątkowych okolicznościach o czym Klient zostanie poinformowany z wyprzedzeniem.
- Rozpoczęcie korzystania z usług objętych Regulaminem lub wyrażenie zgody na przestrzeganie Regulaminu jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Zgoda na korzystanie z usług objętych Regulaminem może być w każdej chwili cofnięta. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, dokonuje się poprzez zaprzestanie korzystania z usług objętych Regulaminem.
- Świadczenie usługi dostępu do funkcjonalności Sklepu następuje nieodpłatnie. Nabycie produktów cyfrowych dostępnych w Sklepie następuje odpłatnie.
- Wszystkim osobom korzystającym ze Sklepu Administrator umożliwia usługę bezpłatnego przesyłania zamówionej informacji handlowej („Newsletter”).
- W celu skorzystania z usług określonych w ust. 9 powyżej, należy podać swój adres e-mail w przeznaczonym do tego formularzu i nacisnąć odpowiedni przycisk lub kliknąć w link. Usługa Newslettera świadczona jest do momentu wycofania zgody, poprzez naciśnięcie linku wyrejestrowującego zawartego w wiadomości e-mail wysyłanej w ramach Newslettera.
- Do reklamacji usług świadczonych drogą elektroniczną stosuje się odpowiednio postanowienia § 8 Regulaminu, przy czym termin na zgłoszenie reklamacji liczy się od momentu wystąpienia zdarzenia uzasadniającego złożenie reklamacji.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną, zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
§ 4. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU
- Administrator umożliwia zakup pojedynczych produktów cyfrowych w Sklepie.
- Klient może nabyć dostępne w Sklepie pojedyncze produkty cyfrowe poprzez złożenie Zamówienia, klikając przycisk „Opłać”, wówczas do zawarcia Umowa Sprzedaży dochodzi na zasadach określonych w § 5 Regulaminu.
§ 5. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE
- W celu złożenia Zamówienia w Sklepie Klient wybiera produkty cyfrowe, podejmując kolejne czynności techniczne na podstawie wyświetlanych komunikatów i informacji zawartych na stronie sprzedażowej, a następnie na stronie internetowej Sklepu.
- Klient w celu zakupu produktu cyfrowego przenosi go do tzw. koszyka. Koszyk to element Sklepu, gdzie Klient przenosi produkty cyfrowe, które zamierza zakupić. Klient w każdej chwili może obejrzeć zawartość koszyka, dodać bądź usunąć produkty cyfrowe, a także od razu przejść do procesu złożenia Zamówienia.
- W toku procesu Zamówienia Klient precyzuje szczegóły Zamówienia takie jak: imię, adres e-mail, dane do faktury, sposób płatności i inne, jeśli potrzeba.
- Zamówienia przyjmowane są wyłącznie drogą elektroniczną poprzez złożenie Zamówienia z wykorzystaniem strony internetowej Sklepu bądź poprzez wiadomość e-mail na adres kontakt@hrmc.pl.
- Warunkiem niezbędnym do złożenia Zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza Zamówienia. Zamówienie z błędnie wypełnionym formularzem może nie zostać zrealizowane.
- Warunkiem niezbędnym do złożenia Zamówienia jest akceptacja Regulaminu. Złożenie oświadczenia o zapoznaniu się i akceptacji Regulaminu następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w toku składania Zamówienia.
- Kupujący przed akceptacją Zamówienia zostanie poinformowany:
- o głównych cechach przedmiotu sprzedaży,
- o łącznej cenie dodanych do koszyka produktów cyfrowych wraz z podatkami, a także o innych kosztach (o ile występują).
- Klient wyraża wolę zawarcia Umowy Sprzedaży poprzez naciśnięcie przycisku lub kliknięcie w link.
- Złożenie Zamówienia nie jest równoważne z zawarciem Umowy Sprzedaży, lecz stanowi złożenie oferty zawarcia takiej umowy.
- Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w chwili przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedającego, o czym Klient jest informowany poprzez wiadomość e-mail potwierdzającą dokonanie zakupu. W wiadomości, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, zawiera się również potwierdzenie złożonych przez Klienta oświadczeń w przedmiocie żądania spełnienia świadczenia przed upływem ustawowego terminu na odstąpienie od umowy.
- Realizacja Zamówienia na produkt cyfrowy następuje poprzez nadanie dostępu do produktu cyfrowego: kursy.hrmc.pl. Produkt cyfrowy uważa się za dostarczony w chwili, gdy dane dostępowe zostały dostarczone Klientowi na wskazany przez niego adres e-mail.
- Cena produktu cyfrowego podawana jest w polskich złotych i zawiera podatek VAT. Cena podana przy produkcie cyfrowym jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen znajdujących się w Sklepie, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, stosowania unikalnych kodów promocyjnych dostępnych poza Sklepem. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na cenę produktu cyfrowego w Zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny lub akcji promocyjnych.
- Do każdego zakupu dokonanego przez Klienta dołączany jest dowód zakupu: paragon lub faktura VAT przesyłany drogą elektroniczną.
- Klient może dokonać płatności za zakupione Produkty w następujący sposób:
a) płatność kartą kredytową/debetową poprzez elektroniczny system,
b) szybkie przelewy i płatności online. - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A. Dostępne formy płatności to następujące karty płatnicze: * Visa,* Visa Electron,* Mastercard,* MasterCard Electronic i* Maestro.
- W przypadku zakupu dostępu w Subskrypcji na czas nieokreślony, Właściciel zobowiązuje się do zapewnienia działania usługi przez okres minimum 3 lat. W przypadku zakończenia utrzymywania usługi w okresie pierwszych 2 lat, Właściciel zwróci Klientowi cenę w proporcjonalnej wysokości do pozostałego czasu wykupionej Subskrypcji przy założeniu jej trwania przez 3 lata.
§6 PRZEDSPRZEDAŻ PRODUKTÓW
- Administrator może prowadzić przedsprzedaż wybranych produktów cyfrowych.
- Przedsprzedaż umożliwia zamówienie produktu cyfrowego przed jego premierą w cenie specjalnej.
- Przedsprzedażą mogą zostać objęte produktu cyfrowe nowe i cechujące się małą dostępnością - produkty cyfrowe, które dopiero ukażą się w Sklepie.
- Termin dostępności produktów cyfrowych objętych przedsprzedażą znajduje się w opisie produktu cyfrowego.
- Przedsprzedaż nie może być łączona z innymi promocjami, chyba że coś innego zostało wskazane w opisie oferty przedsprzedaży.
- Zakupione podczas przedsprzedaży produkty cyfrowe lub bonusy, są realizowane (np. dodawane do Platformy) w terminach zgodnych z opisem oferty.
§ 7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY
- Sprzedający udziela Klientowi bezterminowej gwarancji zwrotu pieniędzy w przypadku, gdy zakupiony produkt cyfrowy nie spełni jego oczekiwań. W ramach tej gwarancji Klient ma prawo zażądać zwrotu całej kwoty zapłaconej za produkt, bez konieczności podawania przyczyny.
- Niniejsza gwarancja obowiązuje, o ile na stronie sprzedaży danego produktu nie wskazano innych warunków dotyczących zwrotów lub gwarancji satysfakcji. W przypadku, gdy na stronie sprzedaży produktu cyfrowego określono inne warunki, mają one pierwszeństwo przed niniejszym zapisem.
- Wszelkie żądania zwrotu należy zgłaszać w formie pisemnej na adres e-mail: kontakt@hrmc.pl.
§ 8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY
- W przypadku zawarcia Umowy Sprzedaży, Sprzedający ma obowiązek dostarczenia produktu cyfrowego zgodnego z Umową Sprzedaży. Sprzedający jest odpowiedzialny względem Konsumenta, za brak zgodności produktu cyfrowego z Umową sprzedaży, który wystąpił w czasie jego dostarczenia i ujawnił się w ciągu 2 lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności produktu cyfrowego z Umową sprzedaży, który ujawnił się przed upływem roku od chwili jego dostarczenia, istniał w chwili jego dostarczenia.
- Domniemanie określone w ust.1 nie mają zastosowania, jeżeli: (1) środowisko cyfrowe Klienta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Administrator poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem Umowy Sprzedaży; (2) Klient, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem Umowy Sprzedaży o obowiązku współpracy z Administratorem, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności produktu cyfrowego z Umową Sprzedaży w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Użytkownika, nie wykonuje tego obowiązku.
- Jeżeli Klient nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji dostarczonych przez Administratora, Administrator nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności produktu cyfrowego z Umową sprzedaży wynikający wyłącznie z braku aktualizacji, jeżeli: (1) poinformował Klienta o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania; (2) niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez Administratora.
- Powyższe uprawnienia z tytułu braku zgodności produktu cyfrowego z Umową Sprzedaży przysługują tylko Klientom będącym Konsumentami. W stosunkach między Sprzedającym, a Klientem niebędącym Konsumentem, odpowiedzialność za brak zgodności produktu cyfrowego z Umową Sprzedaży jest wyłączona.
- Konsument ma możliwość złożenia Sprzedającemu żądania wynikającego z braku zgodności produktu cyfrowego z Umową Sprzedaży w ciągu roku od dnia zauważenia tego braku. Wniesienie reklamacji następuje na zasadach określonych w § 9 Regulaminu.
- W zakresie reklamacji Konsument może realizować uprawnienia przyznane mu przez przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, m.in. za brak zgodności produktu cyfrowego z Umową Sprzedaży.
- W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od Umowy Sprzedaży w wypadku reklamacji, Administrator może mu uniemożliwić dalsze korzystanie z produktu cyfrowego, w szczególności poprzez zablokowanie Konta.
§ 9. REKLAMACJE
- Żądania wynikające z rękojmi, o których mowa w § 8 Regulaminu jak również inne reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu, w tym nieprawidłowości techniczne dotyczące ich działania, mogą być zgłaszane poprzez wysłanie e-maila na adres: kontakt@hrmc.pl.
- Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, aktualny adres zgłaszającego reklamację oraz dokładny opis i wskazanie okoliczności stanowiących podstawę reklamacji.
- Administrator po otrzymaniu reklamacji zgodnie z ust. 1 i 2 powyżej, ustosunkuje się do niej w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia doręczenia reklamacji. Odpowiedź na reklamację jest udzielana w zwrotnej wiadomości e-mail.
§ 10. ZMIANY REGULAMINU. DOSTĘPNOŚĆ SKLEPU
- Administrator zastrzega prawo do zmiany Regulaminu z zachowaniem warunków, o których mowa poniżej.
- Administrator, wprowadzając zmianę w Regulaminie, zobowiązany jest poinformować o tym w Sklepie, z zastrzeżeniem, że zmiany wejdą w życie w terminie nie krótszym niż 14 (czternaście) dni od ich ogłoszenia.
- Zamówienia złożone w Sklepie przed datą wejścia w życie zmian do Regulaminu są realizowane na podstawie postanowień obowiązujących w dniu złożenia Zamówienia.
- Administrator dąży do utrzymania dostępności Sklepu bez ograniczeń czasowych. Administrator zastrzega jednak możliwość czasowego zawieszenia ich dostępności z przyczyn technicznych, w szczególności w celu przeprowadzenia prac rozwojowych lub usunięcia błędów, jak również prawo definitywnego zakończenia ich działalności.
§ 11. OPINIE KLIENTÓW
- Na stronach z opisami Kursów Administrator umieszcza opinie Klientów.
- Opinie Klientów pochodzą z korespondencji e-mail między Klientem a Administratorem oraz mediów społecznościowych.
- Opinie zamieszczane są na stronach Administratora tylko po uprzednim udzieleniu zgody przez Klienta.
- Klient ma prawo wycofać zgodę na publikację opinii o produkcie cyfrowym. W celu wycofania zgody Klient powinien skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@hrmc.pl. Udzielenie odpowiedzi i usunięcie opinii jest realizowane w terminie 7 dni roboczych.
§ 12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Administratorem danych osobowych korzystających ze Sklepu jest HRMC Ewelina Symołon z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe przetwarzane są na zasadach opisanych w zakładce „Polityka Prywatności”.
- W celu uzyskania informacji na temat użytkowania Sklepu lub świadczonych w oparciu o Regulamin usług, należy skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@hrmc.pl. Odpowiedzi będą udzielane w terminie 7 dni roboczych.
- Postanowienia regulaminu stosuje się również do sytuacji, gdy Klient podaje swoje dane osobowe w przypadku zapisania się na Newsletter.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedającym a Klientem, który nie jest Konsumentem, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sklepu.
- W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Regulamin obowiązuje od dnia 1 stycznia 2025 roku.